Nazuğum / Euphydryas aurinia / Türkiye'nin Anonim Kelebekleri





Yükleniyor.
 
 futhi Nazuğum / Euphydryas aurinia /  

Çalışmanın adıaurinia
Kelebek Türü Nazuğum
Fotograf TürüKanat Altı
Tarih27.05.2019 23:42
Çekim Tarihi19.05.2019
Foto.MakinesiCanon EOS 5D Mark III
MercekCanon 100 mm IS
Çekim Bilgileri.
Çekim alanı KIRKLARELİ,Yaz

Üyenin tür ile ilgili yorumu
Her şey seninle güzel yolda yürümek bile

Olmayacak düşlerin peşinde koşmak bile

Her şey seninle güzel bu toprak bu taş bile

İçimdeki bu korku gözümdeki bu yaş bile



Beklenmedik bir anda ayrılık gelip çatsa

Seninle paylaştığım tek bir gün yeter bana



Her şey seninle güzel duyduğum bu ses bile

Yalnız içtiğim su değil aldığım nefes bile

Her şey seninle güzel bu yağmur bu kar bile

Yüzümdeki gözyaşının izleri onlar bile

   
Türün 240. fotografı İzlenme Sayısı # 111 Yorum Sayısı # 29

 Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler 

   29.05.2019 17:45 | Yukarı
gokhansozal

Ellerine sağlık abi, harika kayıt...
çok teşekkürler Gökhan hocam, selamlar
futhi29.05.2019 18:58

   29.05.2019 12:52 | Yukarı
suleymanc

Muhteşem bir kare.
Eline sağlık Fuat kardeşim.
teşekkürler abi, selamlar
futhi29.05.2019 18:57

   29.05.2019 07:52 | Yukarı
akhisarli

Havuz sefası sonrası kurulanamadan yakalanmış:)))
Çok güzel kayıt.
Elinize sağlık Fuat Hocam,selamlar
çok güzel yorum :)
teşekkürler Halil hocam, selamlar
futhi29.05.2019 10:54

   28.05.2019 18:49 | Yukarı
neri48

harika.Tebrikler Fuat bey.
çok teşekkürler Neriman hanım, selamlar
futhi28.05.2019 20:21

   28.05.2019 17:39 | Yukarı
Doga46

Muhteşem.Elinize sağlık.
teşekkürler Hasan bey, selamlar
futhi28.05.2019 20:21

   28.05.2019 15:34 | Yukarı
ozlm

Enfess :))
teşekkürler Özlem hocam, selamlar
futhi28.05.2019 20:20

   28.05.2019 12:25 | Yukarı
jacknife

Harika ötesi olmuş Fuat bey, emeğinize sağlık,
çok teşekkürler Kadir bey, selamlar
futhi28.05.2019 20:20

   28.05.2019 12:12 | Yukarı
abal

Çok güzel olmuş Fuatcım,
selamlar...
teşekkürler abi, selamlar
futhi28.05.2019 20:19

   28.05.2019 12:09 | Yukarı
Zulu

çok güzel fotoğraf,
çok teşekkürler Süleyman bey, selamlar
futhi28.05.2019 20:18

   28.05.2019 12:08 | Yukarı
tmenderes

En güzelinden.Eline emeğine sağlık.Selamlar.
teşekkürler abi, selamlar
futhi28.05.2019 20:18

   28.05.2019 11:30 | Yukarı
benimpencerem

sabah gzeli sanırım
elinize sağlık Fuat hocam
evet hocam sabah saatleri hava serin ve çiğ basmıştı her yeri, keşke bulutlu bir gün olsaydı
da devam edebilseydik kayıt almaya, ama güneş ısıttı ortalığı hızlıca
teşekkürler, selamlar
futhi28.05.2019 20:18

   28.05.2019 07:55 | Yukarı
aksahin38

Çok güzel bir çalışma kaydetmişsiniz.
Emeğinize sağlık.
çok teşekkürler hocam, selamlar
futhi28.05.2019 20:15

   28.05.2019 03:39 | Yukarı
coşkun

Abicim, naaptın sen ya !!!
Eline diline sağlık...
fena olmadı sanırım :)
teşekkürler abi, selamlar
futhi28.05.2019 20:13

   28.05.2019 00:30 | Yukarı
ademyagiz

Tebrikler :)
teşekkürler Adem hocam, selamlar
futhi28.05.2019 20:11

 Beğeniler 
uysallevent  Beğendi 11.06.2019 14:03
suleymanc  Beğendi 29.05.2019 12:51
akhisarli  Beğendi 29.05.2019 07:51
Peace026  Beğendi 28.05.2019 20:12
neri48  Beğendi 28.05.2019 18:49
Doga46  Beğendi 28.05.2019 17:39
ozlm  Beğendi 28.05.2019 15:34
jacknife  Beğendi 28.05.2019 12:24
abal  Beğendi 28.05.2019 12:11
benimpencerem  Beğendi 28.05.2019 11:30
coşkun  Beğendi 28.05.2019 03:40
ademyagiz  Beğendi 28.05.2019 00:30
Lahza  Beğendi 28.05.2019 00:17
aynry  Beğendi 28.05.2019 00:09
symantic  Beğendi 27.05.2019 23:47

Tanımlayanlar: coşkun ,ademyagiz